Politika kvality sociálnych služieb
Na splnenie poslania, vízie, stratégie a dosiahnutie cieľov poskytovateľa sociálnych služieb Senior Modrová n.o. a zabezpečenie systému manažérstva kvality poskytovaných služieb prijal manažment Senior Modrová n.o. nasledovnú Politiku kvality:
1. Zabezpečiť trvalú spokojnosť prijímateľov sociálnych služieb (ďalej len „PSS“) , dodržiavaním základných ľudských práv a slobôd PSS, dodržiavaním štandardu kvality poskytovateľov sociálnych služieb, všetkých zákonných požiadaviek a očakávaní zainteresovaných strán.
2. Rozvíjať kvalitu vo všetkých činnostiach a procesoch Senior Modrová n.o., vytvoriť vhodné podmienky pre zvyšovanie lojality a profesionálneho rozvoja zamestnancov Senior Modrová n.o. pri dodržiavaní etických princípov a etického kódexu zamestnanca v sociálnych službách. Zabezpečovať trvalú spokojnosť zamestnancov, posilniť ich hrdosť k svojmu zamestnávateľovi a k vykonávaným odborným, obslužným a ďalším činnostiam v poskytovaní sociálnych služieb.
3. Atraktivitu, kvalitu, úspech, stabilitu a rozvoj Senior Modrová n.o. zabezpečiť zavádzaním najnovších trendov v oblasti poskytovania sociálnych služieb.
4. Cielene a systematicky propagovať poskytované sociálne služby a propagovať pozitívne výsledky v kvalite poskytovaných služieb v regionálnom, národnom prípadne i cez hraničnom prostredí.
5. Pravidelným hodnotením parametrov výkonnosti procesov a cieľov kvality a supervíziou poskytovaných služieb neustále zlepšovať systém manažérstva kvality.
6. Každý zamestnanec je zapojený do systému manažérstva kvality a je pre nich záväzný na základe pracovno-právneho vzťahu na príslušnej pracovnej pozícii.